Jedyny sposób opłaty zezwoleń to zakup ich w tym sklepie internetowym.
Nie prowadzimy sprzedaży w inny sposób.
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Zasady wysyłki zezwoleń wędkarskich

Zasady wysyłki zezwoleń wędkarskich

Zamówienia zezwoleń wędkarskich po wykonaniu opłaty w systemie PayU przechodzą w stan "zamówienie realizowane".

Dalej dane podane w zamówieniu są przetwarzane i sprawdzane. Jeżeli zamówienie posiada wszystkie niezbędne dane zostaje wystawiony dokument zakupu, który jest równocześnie zezwoleniem wędkarskim. W kolejnym kroku zezwolenie/faktura jest wysyłane na podany w zamówieniu adres e-mail. Tak otrzymane zezwolenie jest dokumentem potwierdzającym opłacenie zezwolenia.

Otrzymany dokument należy wydrukować i zapisać - tak, aby podczas kontroli nad wodą okazać go uprawnionym do kontroli organom.


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu